in ,

The Voice, Idol i World of Dance oficjalnie na TikTok

Jedne z największych talent show na świecie utworzyły swoje oficjalne konta na TikTok. Razem z wejściem The Voice, Idola i World of Dance powstały oficjalne tagi w których udział mogą wziąć użytkownicy aplikacji. 

Największe programy rozrywkowe znane na całym świecie otwierają swoje oficjalne konta na TikTok. W przeciągu ostatnich dwóch tygodni na aplikacji pojawiły się aż 3 talent show: The Voice, Idol i World of Dance. Na ich profilach możemy zobaczyć między innymi jurorów, którzy zachęcają do wzięcia udziału w oficjalnym hasztagu, uczestników oraz kulisy programu.

The Voice

The Voice to jeden z najpopularniejszych muzycznych talent show na świecie. Program powstał w 2010 roku w Holandii i do tej pory został wyemitowany w ponad 60 krajach na całym świecie. Kilka dni temu amerykański The Voice ruszył z oficjalnym kontem na TikTok. Razem z wejściem programu pojawił się oficjalny hasztag #chairturn, który polegał na nagraniu filmu z charakterystycznym elementem programu jakim są odkręcające się krzesła. Najpopularniejszym filem w tagu jest wideo Rominy Gafur, która pokazała swój talent wokalny.

Idol

Kolejnym muzycznym talent show, które utworzyło swoje oficjalne konto na TikTok jest American Idol. Idol ma trochę dłuższą historię niż The Voice, ponieważ powstał w 2001 roku w Wielkiej Brytanii pod nazwą Pop Idol. Od tamtej pory Talent Show zostało wyemitowane w ponad 100 krajach na całym świecie. Razem w wejście programu pojawił się również oficjalny hasztag #likeanamericanidol który polegał na pokazaniu swojego wokalnego talentu. Co ciekawe na koncie American Idol można zauważyć nową funkcję jaką jest klikalny link na stronie profilu.

World of Dance

Na koniec taneczne talent show World of Dance, którego pomysłodawczynią jest amerykańska aktorka, tancerka i piosenkarka Jennifer Lopez. W programie biorą udział tancerze i grupy taneczne, reprezentujące każdy styl taneczny. Talent Show powstało w 2017 roku i do tej pory zostało wyemitowane w 4 krajach, w tym w Polsce. Wejście programu na TikTok reklamował hasztag #WODChallenge, który wygenerował aż 130 mln wyświetleń. Swoje oficjalne konto utworzyła również sama pomysłodawczyni programu JLo oraz juror programu Neyo.

The Voice oficjalnie na TikTok

Nowe tytuły na Netflixie – Nowe filmy i seriale już od marca!